середу, 6 червня 2018 р.

Рефлексія 8.
Модуль 8. Оцінювання діяльності учнів у проекті 

Під час роботи у рамках даного модуля я мала змогу пересвідчитись у необхідності "оцінювання, зосередженому на потребах учнів". Було проаналізовано суть та варінти процесу оцінювання. 
Також, на цьому етапі нашої роботи ми розробили критерії оцінювання учнівської діяльності, зокрема оцінювання учнівської презентації, публікації та вікі-статті. Оцінювання базується на стобальній системі, в подальшому з переведенням в 12-бальну, на мою думку, це досить ефективна система оцінювання.
Поряд з цим, всі зійшлись у висновках про доцільність поетапного оцінювання діяльності учнів і створили форми для підсумкового оцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Щоденник навчання ІNTEL