середу, 6 червня 2018 р.

Рефлексія 9.
Модуль 9. Диференціація навчання різних учнів

Основним питанням під час роботи в рамках даного модуля було з'ясування, як необхідно враховувати рівень пізнавальної діяльності учня, підтримувати його самоспрямованість. Було проаналізовано шляхи здіснення диференціації навчання учнів, створено форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні, створено інструменти підсумкового оцінювання та навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Також ми розглянули способи та методи роботи над методом проектів із учнями з різним рівнем підготовки і прийшли до висновку, що саме такий вид роботи (робота в групах) є більш ефективним, адже в групи об'єднуються учні з різним рівнем підготовки.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Щоденник навчання ІNTEL